- Українська мова;
- Українська література;
- Зарубіжна література;
- Математика;
- Інформатика;
- Історія України;
- Всесвітня історія;
- Людина і світ;
- Економіка;
- Біологія;
- Екологія;
- Фізика;
- Хімія;
- Астрономія;
- Фіз - ра;
- Технології;
- Художня культура;
- МСП;
- ЗВ.
Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі
загальноосвітніх навчальних закладів укладені відповідно до чинних програм з іноземних мов.
Державна підсумкова атестація з іноземних мов проводиться на основі матеріалів збірників завдань, які відповідають загальноєвропейським рівням (А2+ — В1):
- "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 11 клас" (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. А., Шопулко М. Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013);
- "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 11 клас" (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013);
- "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 11 клас" (авт. Коваленко О. Я., Клименко Ю. М., Файзуліна Л. М., Костилев А. І., Плієнко В. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).
Зміст і формат іспиту враховує головну мету навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах – формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок.
Об’єктами контролю визначаються читання, письмо та говоріння як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації (використання мови).
Зміст тестових завдань будується на автентичних зразках мовлення, прийнятого у Великій Британії, Франції, Німеччині, Іспанії, та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній програмі.
Немає коментарів:
Дописати коментар