Список предметів


  1. Українська мова;
  2. Українська література;
  3. Зарубіжна література;
  4. Математика;
  5. Інформатика;
  6. Історія України;
  7. Всесвітня історія;
  8. Людина і світ;
  9. Економіка;
  10. Біологія;
  11. Екологія;
  12. Фізика;
  13. Хімія;
  14. Астрономія;
  15. Фіз - ра;
  16. Технології;
  17. Художня культура;
  18. МСП;
  19. ЗВ.

Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі 
загальноосвітніх навчальних закладів укладені відповідно до чинних програм з іноземних мов.
Державна підсумкова атестація з іноземних мов проводиться на основі матеріалів збірників завдань, які відповідають загальноєвропейським рівням (А2+ — В1):
  • "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 11 клас" (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. А., Шопулко М. Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013);
  • "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 11 клас" (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013);
  • "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 11 клас" (авт. Коваленко О. Я., Клименко Ю. М., Файзуліна Л. М., Костилев А. І., Плієнко В. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).
Зміст і формат іспиту враховує головну мету навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах – формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок.
Об’єктами контролю визначаються читання, письмо та говоріння як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації (використання мови).
Зміст тестових завдань будується на автентичних зразках мовлення, прийнятого у Великій Британії, Франції, Німеччині, Іспанії, та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній програмі.

Немає коментарів:

Дописати коментар